Coolllzz!!

Wednesday 4 May 2011

Nikaviolet GA...jom join.....

Sekarang ni musim aku join GA. Ntah la rasa excited semacam jer. So korang yang berminat nak jadi macam aku, ni ha 1 lagi GA yang korang boleh join.....




Klik banner atas nie ek.....

Noor Hanani : Maksud nama aku Cahaya Kesayanganku/Kecintaanku. Yang bagi nama nie of course la my beloved father.


Syarat-syarat macam kat bawah nie:
  • pada yg blom follow bole la follow...bukan ape...senang sikit kalau nk tau pape update nnti...tapi aku tak pakse tau..nak follow...follow aje...tak nk udah......
  • mesti wat tajuk entry korang mcm nie.... Nikaviolet GA....jom join....
  • mesti copy banner kat atas tu and letak kat entry korang yea..... 
  • hehehe....ade 1 syarat je nie...aku nk tau ape maksud name korang....hehe...and sape yg bagi name korg tu..mak ke abah ke..nenek ke atuk ke bapak sedara ke mak tiri ke....hehe tu aje......
  • tak payah tag2 nie...cukup la wat hebahan besar besaran pasal GA nie.....
  • tarikh tutup smpai la  31 Mei 2011
Hadiahnya lumayan dong:

1st prize



2nd prize


3rd prize

* Hadiahnye kiut miut macam aku hahaha. Join jangan tak join.....

1 comment:

  1. hye...time kasih sbb join GA sy nie....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...