Coolllzz!!

Friday 10 August 2012

Gud Bye N97, Welcome SIII !!!

Akhirnya... dapat jugak aper yang aku dok idam sejak 2,3 ari yang lepas. Kini Samsung SIII dalam genggaman, puas hati aku. First time aku tukar brand phone, selama ini bertahun2 begitu setia ngan Nokia, tapi biler dapat Samsung seketul, rasa macam aku akan kekalkan ngan brand nie.

Tak payah citer panjang, yang pasti ciri2 kat dalam tue memang buat aku senyum sampai telinga. Mulanya nak tunggu Notes 2 yang dijangka akan release dalam bulan September ni, tapi biler tengok review saiznyer sama besaq ngan tab, jawapan aku idok ler. Kalau lelaki maybe sesuai la, tapi pompuan macam aku rasa cam besaq, nak masuk poket pon tarak muat oooo.

White my fav color

Memang puas hati, processor pon laju

Case dia je dah hampir ratus duit aku melayang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...