Coolllzz!!

Tuesday 25 December 2012

Ayam Penyek Seri Kembangan

Aku memang peminat hardcore ayam penyek, bukan takat ayam jer tapi kalo ader lembu penyek pun aku suka. Salah satu tempat yang sering aku p ialah Restoran Ayam Penyek Seri Kembangan. Dulu masa mengandungkan Raid, tempat nie memang fav aku la. Walau pon  tempat nie tak sehebat Wong Solo, tapi bagi aku ayam penyek kat sini pon boleh tahan sedapnyer.

Paling best tang cili tue, pergh meletoppp! Dihidangkan plak ngan pucuk ubi rebus. Memang makan tak hingat donia la. Yang aku suker tempat nie ialah environment kedai, walaupon tak sehebat n tak segah Wong Solo, tapi tempatnyer bersih betul. Tempat basuh tangan n toilet pon boleh puji la.

Si Kecik yang dah 1 tahun 5 bulan. Can't wait nak makan

Nie bakso untuk si kecik. Maklumla langsung tak boleh pedas. Look at the size of the fish balls. Marvellous!! Paling best letak banyak veggie (vegetables). Harga semangkuk RM5 jer and the taste is too yummy!!!

Me yang dah bambam ngan si Raid. Susah tul nak capture gambar dia. Tak leh dok diam

Si Raid nie mmg senang, makan apa je. Yang paling best dia suker sangat makan lots of veggie esp carrot, kubis, taugeh n mentimun.

This what we call heaven hahaha. Nasik yang banyak, ayam yang empuk, pucuk ubi yang irresistable and cili yang tak ingat donia.. Harganyer RM6 jer sepinggan

Close pic. Balik umah ngan perot yang membuntal. Memang susah nak diet sejak kawin nie, En Husband mmg kuat n suker makan.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...