Coolllzz!!

Sunday 22 June 2014

Progress Rumah : Part 3

Ola, demam bola telah bermula. Sana sini org dok bercerita tang bola walopon sejujurnyer aku langsung tak minat bola. Xpayah la susah2 tanyer aku sokong pasukan mana, buat perabihkan boreh je. Xketinggalan en. suami yang sanggup memberuang pandakan bijik mater semata2 berjaga kerana bola walopon most of the time tv tue yang dok tengok dia. Hish melambungla bil letrik bulan ni.

Tapi aku bukan nak bercerita tang bola kt sini. Nak menyelit sikit tang progress umah setakat ni. Walopon dalam pantang aktiviti pemantauan tetap dijalankan hahahah. Yola asyik dok memerap kt umah je, bosan beb. Cahaya matahari pon xkena. Kang terlebih putih sat g duta Aurawhite plak yg dtg cri aku, jeles punyer pasal huhuhu.

Dah nampak rupa bentuk umah. Hish makin tak sabaq aku dibuatnyer. Kalau bleh nk masuk umah tahun ni gak. Tp ble pk balik perbelanjaan nak masuk umah bukan sikit, naik kecut plak raser. Dok keyhel banyak maner je yang mampu simpan every month. Kuar je umah, duit mengalir cam air. Lain la klu keje ko dok cetak duit je, ye dok.




Hai senangnyer dalam hati ble tgk umah dh terpacak hahaha. Sebenarnye en. suami siap buat video lg tang keadaan dlm umah. Tp aku xdernyer nk post kt cni, terlebih hover plak cam ko sorang ader umah. So ni je la laporan stakat ni, nnti aku hupdate lg. Chow ...

2 comments:

  1. Salam miss hunny. Alhamdulillah for now bila tgk updates pasal umah. Post je la video hubby sis tu. Leh sy tumpang tgk. Hehe :p keep updating yer & selamat berpantang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sogan den nak post video tue. tak professional langsung huhuhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...