Coolllzz!!

Sunday 6 March 2011

Aku Penggila Novel

Minggu nie aku baru perabih baca novel yang ntah ke berapa puluh. Tapi novel yang aku bacer ni banyak sedey la. Aku bagi sinopsis sikit....
Tajuk: Biarkan Aku Menangis
Karya: Norhayati Berahim
Jalan citer: Mengisahkan kehidupan masyarakat Melayu moden yang masih lagi kolot dan beranggapan hanya harta benda dan kekayaan menetukan status seseorang. Ibu mertua dalam citer nie, sikit punyer jahat, aku tak tau la ader tak lagi spesis macam nie kat zaman skang. Macam2 dia buat kat menantunyer, tapi umat tue sabar jer. Sampai tahap bomohkan menantu... Sedih jugak la, tapi banyak pengajaran yang diperolehi daripada novel nie....

p/s   Dah lunyai cover novel ni, banyak sangat pembacanyer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...