Coolllzz!!

Monday 31 October 2011

Ucapan Penghargaan.....

Dari tadi lagi aku cuber nak mengupdatekan blog, tapi tak sempat. Nie pon baru balek dari Shah Alam, ader taklimat kat sana. So sempena petang yang redup dan mendung nie first of all aku nak ucapkan berbanyak2 time kasih pada Muhammad Faris 'Azim yang menganjurkan Kempen Tingkatkan Jumlah Followers. Memang salute samer ini orang. Di atas kegeligaan otak beliaulah, jumlah followers aku dah bertambah. Kalau tak, asyik angka tue jer, nak update blog pun terasa amat malas.

Aku harap masa hadapan ader la lagi bloggers2 yang kreatif, anjurkan ape2 kempen yang boleh menambahkan bilangan followers. Yela bantu2 la bloggers kecil-kecilan cam aku nie hahaha. Kepada followers aku, time kasih la sebab sudi follow blog yang aku yang tak glamor nie. Korang memang terbaeekkkk........

2 comments:

  1. Alhamdulillah. menjadi jugak kempen ini.


    terima kasih dan tak perlulah nak buat ucapan penghargaan macam ni. :) malu dan segan pulak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...