Coolllzz!!

Thursday 29 December 2011

Menu of the Day - Chili's @ Suria KLCC

Memandangkan ari nie ari Jumaat and lunch break pun panjang, macam biasala rombongan Kak Kiah ke KLCC pulak. Memang every month kaki makan macam kitorang nie akan menapak kat tempat2 jauh dari ofis untuk makan. So kul 11.30 pagi lagi dah kuar, tambah2 big boss takder and line pun clear jer. So layannn......

For starter kami pilih Tostada Chips. Rasa cam keropok jer.... Boleh la nak hilangkan bosan menunggu main menu. Yang nie boleh refill, makan sampai lebam

Second starter, Kick Nachos. Yang nie memang marvellous. Cheese dia memang terbaik tambah pulak ada campuran daging and ayam. Memang terbaekkk....

Untuk minuman, aku pilih apple juice. Yang nie pun boleh refill. Minum la sampai lebam...

Main menu aku pilih Grilled Chicken with Mushroom. Aku suka mushroomnyer, tak liat walaupun besar. Member aku cakap mashed potatonyer terbaeekkk, tapi aku memang tak makan mashed potato

Memang berbaloi, harga pun ok, kenyang tak terkata.....  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...