Coolllzz!!

Wednesday 25 January 2012

tEMPAT bARU... mOOD blURRRR............

Minggu nie secara rasminyer aku bertugas kat tempat baru, Bahagian Pemantauan & Inspektorat. Huh, memang penat minggu lepas berhari2 mengemas, nak kata barang aku banyak tak ler jugak. Yang banyaknyer sampah la. Sedih meninggalkan kengkawan tapi dalam masa yang samer hepi sebab aku dah bosan ngan kerenah usahawan.

So tadi baru habis meeting, memandangkan ini sektor baru bagi aku, dalam meeting tadi nganga aje la. Terangguk-angguk cam burung belatuk tapi satu haper pun aku tak faham. Dorang guna terms shortform, aku yang lurus bendul nie mana le nak faham sangat2. Tugas utama aku kat cni sebagai urusetia meeting sektor pendidikan dan dalam pada tue, aku gak bertanggungjawab memantau institusi pendidikan di samping menjenguk pejabat daerah. Serius, memang jadual pack sangat, tapi nak buat camner, ini carenyer untuk aku jadi fast learner coz kat cni staff tersangat la kurang, tak sampai 20 orang pun.

Walau aper pun aku dah nekad nak mencube benda baru, so kena well prepared. Korang doakan aku ek. Adiossss........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...