Coolllzz!!

Monday 27 June 2011

Dah MakiN HampiR....

Biler ingat2 balik, tinggal beraper hari jer lagi. Aku dijangka due 2 Julai 2011. Hari nie dah 28 Jun 2011, maknanya lagi 3 HARIIII..... Kadang2 rasa cam takut gak biler pk tang nak bersalin, lagipun ni first baby, takder pengalaman......

Naseb baek preparation sumer dah settle. Tapi sehingga ari nie aku masih lagi datang kerja. Bosan la dok umah, asyik dok ngadap dinding n ikan pelaga, bleh naik gler. Sumer orang kat ofis suh aku dok umah rehat, tapi aku tak boleh dok tak buat aper. Takkan nak tido sepanjang maser......

Aku ingat nak habiskan minggu nie jer, sebelum aku berehat panjang. Tapi tang risau tue still tak ilang. Macam maner la gamaknyer biler dah masuk dewan bersalin tue nanti, eeeiiiiii seriau biler pk2 balik..... Moga2 dipermudahkan Allah nanti, Amiiinnnnn..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...