Coolllzz!!

Tuesday 13 March 2012

Demam.....

Adui teruknyer aku rasa. Si kecik tue demam panas, dah dua hari. Semalam bawak p jumpa doktor, suhu capai 40 darjah Celcius. Doktor bagi macam2 jenis ubat, sampai naik kesian aku tengok Raid terpaksa telan sumer tue.

Raid makan tak nak, minum susu tak nak. Asyik nangis jer, aku pun tak tau nak buat aper. Badan dia pun lemah semacam jer. Semalam aku dah ambik cuti, jaga dia, ari nie En. Suami plak yang cuti. Kalau esok Raid tak baik2 jugak, dua2 akan ambik cuti esok. Aku paling tak tahan biler tengok dia asyik nangis, sampai bengkak bijik mata. Badan panas macam bara, setiap sejam kemi terpaksa lap badan dia.

Dok risau sangat pasal Raid, alih2 ari nie aku demam+batuk+selesema. Susah hati aku dibuatnyer.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...