Coolllzz!!

Thursday, 9 February 2012

Segmen I Follow U by NanieyBarnieyLurviey

Dah lama tak join maner2 segmen, ingat nak join segmen nie la




nak join klik banner kat atas



Syarat Penyertaan
  1. Peserta merupakan Blogger yg AKTIF
  2. Follow blog NBL. Kenapa plak? Sebab I will FOLLOW U back. (will check)
  3. Letak Banner yg tak seberapa tu dlm entri korang yg berbunyi Segmen I Follow U by NanieyBarnieyLurviey 
  4. Lepas dah follow tinggalkan komen korang iaitu entri segmen ni kat bawah utk diterjah dan difollow balik 
  5. Boleh tag jika mahu (rasa ramai yg tak nak tag)

3 comments:

  1. slm, singgah dari segmen yg sama. done follow kamu. jom follow2! =)

    http://norumara.blogspot.com/2012/02/segmen-i-follow-u-by.html

    ReplyDelete
  2. singgah sini dari segmen yang sama...done follow...

    ReplyDelete
  3. salam. dari segmen 'i follow you' jugak. :)
    jemput follow. http://fauzan-nazuaf.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...